דף הבית » בעיות ביחסים » מרגישים שנמאס לכם מהזוגיות – כדאי לכם לקרוא את זה לפני
טיפול זוגי

מרגישים שנמאס לכם מהזוגיות – כדאי לכם לקרוא את זה לפני

כל אחד רוצה להיות כמה שיותר מאושר ולא רק זאת אלא שאנו רוצים להיות מאושרים כל הזמן. העניין הוא שאנו לא יכולים להיות מאושרים אם לא נהיה עצובים מעת לעת וזאת עקב העובדה כי איך אפשר להיות מאושרים אם אנו לא מכירים את התחושה ההפוכה. על רקע זה אתם צריכים להבין כי הדבר נכון לא רק לחיים האישים שלכם אלא גם לחיים הזוגיים שלכם. אם הכול יהיה ורוד בזוגוית אתם לא תצליחו להעריך זאת ומהר מאוד ימאס לכם ממנה. לכן אין זה אסון אם מפעם לפעם אתם חווים בעיות בזוגיות, מרגישים שנמאס לכם מהזוגיות ואתם רוצים לצאת חופשי ולהיות לבד. החכמה היא לדעת לא לתת להרגשה הזאת להשתלט עליכם ולהבין כי עליכם לפעול בצורה אחרת והרבה יותר מושכלת וכך לחיות נכון וחכם יחד עם בן או בת הזוג שלכם.

מהו הדבר הכי חשוב בזוגיות?

עליכם להבין כי לכל זוגיות יש את הקשיים שלה והדרך הנכונה היא למצוא איך להתגבר עליהם. המפתח לזוגיות בריאה, תומכת, אוהבת, אכפתית, דואגת וטובה הוא לדבר כמה שיותר כל הזמן. עליכם לשתף אחד את השני בהרגשות שלכם, בקשיים שלכם ובדברים הטובים. עכשיו אתם צריכים להבין שלא די לדבר אלא יש גם צורך להקשיב למה שהצד השני אומר. עליכם להבין מה הוא מנסה להגיד ועליכם להיות שותפים לשיחה וכך תבטיחו כי הזוגיות שלכם תהיה חזקה ובריאה. על כן הקשה היא המפתח החשוב ביותר בזוגיות ועליכם תמיד להתחיל בכך ולשים על כך דגש גדול וזהו משהו שאתם צריכים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים להיות בזוגיות בריאה.

מתי הגיע הזמן כן לצאת מן הזוגיות?

ובכל זאת יש שלבים שבהם ברור שלא צריך יותר להישאר בזוגיות והשלבים הללו מגיעים כאשר בן או בת הזוג פוגעים בנו באופן מילולי או פיזי, כאשר אין לנו מקום לבטא את עצמנו או כאשר אנו סובלים באופן יומיומי בזוגיות. בסופו של דבר אנו צריכים לעשות מה שטוב לנו וזה נכון גם כאשר אנו מדברים על זוגיות.

קראו גם על: טיפול זוגי אצל דורית כהן

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

הדרכת הורים

קשיים בחיי הנישואים: כך תטפלו בהם ותשרדו כדי לספר על כך

הרבה מאוד זוגות נשואים מתמודדים עם קשיים במהלך נישואיהם, בפרט אם מדובר בהורים שנולד להם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *