דף הבית » לרווקים שבינינו » יתרונות וחסרונות של לתת לכלב שלכם לטייל לבד ולחזור
יתרונות וחסרונות של לתת לכלב שלכם לטייל לבד ולחזור
יתרונות וחסרונות של לתת לכלב שלכם לטייל לבד ולחזור

יתרונות וחסרונות של לתת לכלב שלכם לטייל לבד ולחזור

לא מעט אנשים מעידים על כך שכלב מהווה את חברו הטוב ביותר של האדם. הכלב הוא חיית מחמד מאוד פופולארית ומבוקשת ובבתים רבים ניתן למצוא כיום סוגים שונים של כלבים המהווים חיית מחמד לבני הבית. כלב בבית דורש טיפול, תשומת לב, אכפתיות, רגישות ועוד. אדם אשר בוחר להביא כלב לביתו כחיית מחמד, חייב להבין שהדבר ידרוש ממנו לא מעט. לכן, בטרם אתם בוחרים להביא כלב לביתכם, עליכם לוודא שאתם באמת יכולים להעניק לכלב את כל מה שהוא צריך על מנת שהוא ירגיש הכי טוב שאפשר בביתכם. אם יש לכם כלב ואתם תוהים אם לאפשר לו לצאת החוצה ולטייל באופן עצמאי, הרי שיש לדבר יתרונות וחסרונות.

מהם היתרונות בלאפשר לכלב לטייל לבד בחוץ ולחזור

כלב מטבע הדברים דורש מדי פעם לצאת החוצה, הן לצורך עניין ושעשוע והן לצורך הטלת צרכיו. בעוד שמרבית בני האדם מוציאים את הכלב שלהם ומלווים אותו לכל מטרה באשר היא בחוץ, ישנם אנשים אשר מעדיפים לתת לכלב שלהם לצאת לטייל לבד ולחזור באופן עצמאי לביתם. אם אתם תוהים אם גם לכם כדאי לעשות זאת, הרי שיש יתרונות בדבר: ניתן לומר שכלב אשר מאפשרים לו לצאת החוצה לבד הוא כלב שמח יותר, בעל חוש כיוון טוב יותר ובעל יכולת ליהנות באופן עצמאי מכל מה שיש למרחב הטבעי להציע לו. הכלב ידאג למצוא לעצמו תעסוקה הולמת ומהנה וכן, יעסוק בהטלת צרכיו בטרם יחזור לביתו. אולם, על אף שיש לא מעט יתרונות בדבר, הרי שהוא כרוך גם בחסרונות. זכרו לעשות מנוי לחיסונים לכלבים, במיוחד אם כלבכם משוטט לבד בחוץ.

מהם החסרונות הכרוכים בלאפשר לכלב לטייל בחוץ לבד

החסרונות בלתת לכלב לטייל לבד כרוכים בכך שיתכן מאוד שהכלב יאבד את דרכו, יילקח על ידי מישהו לבית אחר, יפגע או יפצע באופן כלשהו ועוד. במקרה שהכלב נפצע חלילה, חשוב לפנות אתו מיד לוטרינר מקצועי שזמין בכל שעה – לפרטים היכנסו לאתר http://www.kupet.co.il/. אין ספק שכל אדם מעוניין לשמור על הכלב שלו בריא ושלם ולכן, גם אם החלטתם לאפשר לכלב לצאת באופן עצמאי, עדיף כמובן שזה יהיה בתהליך הדרגתי ובמינון נכון. רק כך הכלב יצליח להתגבר על המכשולים העומדים בדרכו לטיול עצמאי.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

אשה חמה על הגבר

4 נושאים שאסור לדבר עליהם בדייט הראשון

כמעט כולנו נדדנו בין דייט לדייט בכדי למצוא את האחד או את האחת, חוץ מאלה ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *