דף הבית » לרווקים שבינינו » מחפשת גבר מממן
תומך כספי

מחפשת גבר מממן

רוב הנשים אכן מחפשות אחר אהבה, מישהו לחלוק עמו את היום, את הרגשות, להקים עמו משפחה, להתעורר לצדו, להירגע בזרועותיו ובאופן כללי לבנות עמו חיי זוגיות טובים, מוגנים ומאושרים. עם זאת, לצד העובדה שלא מעט נשים מחפשות אחר גבר שנון, מצחיק, חכם, עוצמתי ורגיש, גם לא מעט נשים מחפשות אחר גבר מסודר, בעל שאיפות ואף יכולות כלכליות – וזאת כי כולנו יודעים כיצד בעיות כספיות עשויות להעיב על לא מעט מערכות יחסים מוצלחות. לאור כל זאת אין להרים גבה אם אישה מראש מכריזה שהיא מחפשת בנוסף לכל גם גבר מממן, אלא יש להבין שמדובר באישה כנה ומציאותית.

כל אישה רוצה גבר מוצלח

אישה שיודעת שהיא מחפשת תומך כספי, בעצם מודעת לכך שהיא מבקשת לחיות את החיים הטובים, שהיא מבקשת להסיר מראש מכשולים כלכליים, שיא מחפשת גבר עוצמתי בעל מטרות והישגיים, שהיא מחפשת גבר שיאפשר לה ליהנות מהחיים הטובים ובאופן כללי שהיא מחפשת גבר שכבר הוכיח שהוא מוצלח, ולא רק מדבר באוויר על מטרות ושאיפות, אלא הוא כבר מגיע עם תעודות.

כתובת מבטיחה

מי שאכן מחפשת מראש גבר שבנוסף לכל שאר התכונות שחשובות לה גם יהיה אמיד, צריכה למקד את החיפושים שלה בסביבה מתאימה, כגון אתר היכרויות לגברים עשירים, וזאת משתי סיבות: רוב הגברים האמידים אינם נרשמים לאתרי היכרויות רגלים (כפי שהם לרוב אינם נוהגים ברכבים רגילים) ושנית כי באופן שכזה היא מעידה על עצמה שחשוב לה ביטחון כלכלי ושהיא מבקשת ליהנות מהחיים הטובים. מכאן שגם הצד השני יודע מעט יותר אודות אותה האישה, עוד לפני שנערכה היכרות יותר מעמיקה.

אהבה ללא חוקים

יש נשים שמחפשות אחר גבר מממן עבור הרפתקה חולפת ויש נשים שמחפשות אחר גבר עשיר עבור המשך חיים משותפים ביחד, כאשר לא פעם המטרה הראשונה עשויה להפוך במהרה לאופציה השנייה, וזאת כי לאהבה אין חוקים. לבסוף נציין שחיים פעם אחת ועל כן ראוי להפיק מהחיים כמה שיותר. אהבה מאוד חשובה ופרטית ואין לאפשר לאף אחד להכתיב לנו מה נכון עבורנו.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

אשה חמה על הגבר

4 נושאים שאסור לדבר עליהם בדייט הראשון

כמעט כולנו נדדנו בין דייט לדייט בכדי למצוא את האחד או את האחת, חוץ מאלה ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *