דף הבית » טיפים לגברים » חליפות חתן למה לשלם יותר
חליפות לדתיים

חליפות חתן למה לשלם יותר

לקראת החתונה מחפש כל חתן חליפת חתן איכותית שתתאים למידותיו, כך שהוא ייראה במיטבו ביום החשוב בחייו.

חליפות חתן במחירים הוגנים 

כל ההוצאות הכרוכות בהפקת החתונה הן גבוהות מאד וכל זוג משתדל לחסוך בהוצאות השונות כדי לצמצם את העלויות.

אחד התחומים שבהם אפשר לחסוך הוא תחום חליפות החתן. המחירים בחנויות הרגילות הן ברחוב והן בקניונים הם מאד יקרים ולכן עדיף לרכוש חליפה יפה באתר האינטרנט המציע מבחר גדול מאד של חליפות חתן במחירים סבירים והוגנים, שהם נמוכים באופן משמעותי מהמחירים בחנויות הרגילות.

הרכב של חליפת חתן 

חליפת החתן כוללת מכנסיים וז'קט מבדים איכותיים לבחירה מפוליאסטר, פשתן, בד סינתטי, בד אוורירי, בד אטום או צמר (לחורף). מידת המכנסיים תואמת את גובהו של החתן ואת הז'קט סוגרים בדרך כלל באמצעות כפתור רחב אחד. בנוסף לחליפה אפשר לרכוש גם סמוקינג הנסגר מעל החולצה ומתחת לז'קט.

גוון הבד הוא עניין של טעם אישי, יש חתנים שמעוניינים רק בחליפה בצבע שחור ואחרים מעדיפים בגווני כחול כהה, אפור, חום ואחרים. ברבים מהבדים קיימים פסים או משבצות מודפסים שכמעט אינם נראים, אך הם מוסיפים יופי רב לכל חליפה.

להשלמת המראה הייחודי של החתן רוכשים בחנויות בגדים עד הבית גם חולצה שהיא בדרך כלל בצבע לבן עם חפתים תואמים וחגורה ברוחב ובגוון המתאים לחליפה. אחת ההתלבטויות הגדולות היא אם לקנות עניבה יפהפייה בגוון המשתלב בכל הטוטאל לוק או לחלופין לקנות פפיון. ההחלטה היא מאד אינדיבידואלית ובהתאם לכך מבצעים את הקניה.

עלות של חליפות לחתן 

העלות היא מאד משמעותית כיוון שלקראת אירוע זה רוכשים במקרים רבים חליפות לדתיים גם לבני המשפחה, אבא ואחים כך שהסכומים הכספיים הכלליים הם גבוהים.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

בושם לגבר

4 בשמים לגברים המומלצים ביותר

כאשר מחפשים לקנות מתנת בושם לגבר, בוחנים כמה וכמה מותגים כדי לבחור את האופציה הנכונה ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *