דף הבית » טיפים לגברים » טיפים לבחירת לבוש לדייט עבור גברים
בגדים לגברים

טיפים לבחירת לבוש לדייט עבור גברים

זו יכולה להיות תחילתה של ידידות מופלאה, מערכת יחסים ארוכה, או אפילו ערב חד-פעמי, אבל הערב אתה יוצא לדייט ראשון עם מישהי… אם אתה מתרגש, אתה לגמרי צודק. אז חשבת כבר מה אתה לובש לדייט? כי רושם ראשוני חיובי – יש לך רק הזדמנות אחת ליצור, וזה יקרה הערב.

לוקיישן, לוקיישן, ושוב לוקיישן

 מיקום הדייט קובע בקווים כלליים את מה שתלבש. כאשר מדובר ב"טריטוריה" שלך (בית קפה, מסעדה שמוכרים לך ונבחרו על ידך) – אין בעיה, אתה יודע מה נהוג ללבוש שם (אגב, זה המקום לציין, שגם אם, ברגיל, אתה מגיע לשם עם מכנסיים קצרים וכפכפי אדידס – הערב, וותר עליהם בבקשה). אם אתה ג'נטלמן ונתת לבת הזוג שלך לקבוע את המיקום, הנה מספר נקודות מנחות:

  • היעזר בגוגל – אם המקום אינו מוכר לך, גוגל הוא חברך הטוב ביותר. לרוב, הקלדת שם המקום תאפשר לך לדעת מראש מה הוא קוד הלבוש הנדרש או הסגנון המתאים (ברוב מקומות הבילוי בישראל, קוד הלבוש אינו נוקשה מאד, אבל תמיד כדאי לוודא מראש)
  • כאשר מדובר בדייט אחה"צ או בשעות הערב המוקדמות בבית קפה – לך על מראה הקז'ואל המוקפד.
  • כאשר הדייט מתקיים בארוחת ערב במסעדה – בחר אפשרות ביגוד אלגנטית ומוקפדת יותר.
  • כאשר מדובר בדייט במועדון / בר – תוכל להתלבש בצורה יותר צעירה, אופנתית ומשוחררת, אבל גם כאן – אל תגזים.

תשקיע, אבל לא יותר מדי

דייט ראשון זה לא הזמן המתאים לבצע שינויים קיצוניים בלוק שלך (כמו תספורת חדשה, בחירת קו אופנה שאינו מוכר לך, או אפטרשייב חדש, שעלול לגרום לך פריחה). אין הדבר אומר שאתה צריך להגיע מזיע, לא מגולח ובג'ינס בלוי ונעלי הספורט הישנות שלך, אבל גם אל תעמיס על עצמך חידושים שעלולים לגרום לך לחוש שלא בנוח. מקלחת, אפטרשייב עדין (ולא "אגרסיבי"), לבוש המתאים לקוד הלבוש שבמקום הדייט – ואתה מסודר.

גבר

פק"ל כיסים

 גברים, בניגוד לנשים, אינם מסתובבים עם תיק ענק (שמכיל את כל הבית), כתוצאה מכך, הארנק, צרור המפתחות ומכשיר הטלפון הנייד הגבריים מוצאים את עצמם על השולחן ותופסים מקום מיותר. מספר טיפים:

  • צמצם את גודלו של צרור המפתחות שלך – הוא לא צריך להכיל את מפתחות כל הדירות בהן גרת בילדותך. מפתח הבית + מפתח המכונית + מחזיק מפתחות אטרקטיבי יספיקו בהחלט.
  • צמצם את עוביו של הארנק שלך – הוצא ממנו קבלות וניירת מיותרת (כך גם תוכל להשאיר אותו בכיס בזמן שאתה יושב).
  • הטלפון הנייד שלך – עשה טובה לעצמך (ולגברת) השאר אותו ברכב. מטרתכם הערב להכיר האחד את השנייה ולא לשוחח בטלפון הנייד עם אנשים אחרים, כך שהטלפון מיותר לחלוטין. אם אתה מאלה הבודקים את השעה בטלפון, הצטייד בשעון. לכל הפחות שים את הסמארטפון על שקט ותוכל להתרכז בבת הזוג שלך לדייט.

לסיכום:

אתה יוצא לדייט ראשון, זה הזמן לעשות את הרושם הכי טוב שאתה יכול. הלבוש שלך הוא מרכיב מהותי ברושם הזה, וגם ורד בודד בעטיפת צלופן נאה, אותו תעניק לבת הזוג – יכול לסייע. J מידע נוסף על בגדים לגברים.

 

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

חליפות לדתיים

חליפות חתן למה לשלם יותר

לקראת החתונה מחפש כל חתן חליפת חתן איכותית שתתאים למידותיו, כך שהוא ייראה במיטבו ביום ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *