דף הבית » בעיות ביחסים » ממה נובעת הזעת יתר וכיצד ניתן לטפל בה
ממה נובעת הזעת יתר וכיצד ניתן לטפל בה
ממה נובעת הזעת יתר וכיצד ניתן לטפל בה

ממה נובעת הזעת יתר וכיצד ניתן לטפל בה

זיעה היא בעצם הפרשת נוזל מימי מבלוטות שונות המצויות בעור, במערכת האנדוקרינית. הזעה עוזרת לגוף לצנן אותו כאשר אנו צריכים קירור טבעי. בעקבות כך אנחנו מתחילים להזיע שחם לנו, שאנחנו עושים ספורט, כי ההתאיידות של הזיעה עוזרת לקרר את הגוף. כך שאנו יכולים לראות שהזיעה הינה טובה לגוף, היא עוזרת לנו כמו כל דבר יש חכמה בגוף שלנו ויש סיבה שדברים קורים. יחד עם זאת ישנם אנשים אשר סובלים מהזעת יתר וניתן לטפל זאת בכמה דרכים.

הסיבות להזעת יתר?

סיבות להזעת יתר ישנם רבות, זה יכול להיווצר במצבי לחץ, תקופות קשות, שתייה רבה של אלכוהול, חוסר איזו הורמנלי הגורם לבלוטות להפריש נוזלים בצורה לא מבוקרת, שימוש בתרופות מסוימות שזה אחד מתופעות הלוואי שלהן, אנשים אשר סובלים מעודף משקל לרוב גם יסבלו מהזעת יתר, מה שמכריח אותם לטפל בנושא. ישנים מצבים שהזעת יתר מצביעה על מחלה מסוימת ועל כן רצוי לבדוק את הנושא לפני הכל, לראות איזה טיפולים מתחום אסתטיקה רפואית ניתן לבצע על מנת למנוע זאת ולשמור על תהליך רפואי תקין.

שיטות טיפול נפוצות

כיום ישנם סוגים שונים של טיפול בבעיה הנפוצה, כמו תכשירים המכילים אלומיניום כלוריד, אשר יעיל למצבים קלים מאוד. כדורי בליעה אשר מפחיתים מיידית, אך מלווים בתופעות לווי שונות כמו יובש, הפרעה בקצב הלב ועוד. ישנו מכשיר יונטופרזיס המעביר זרם חשמלי לעור ובכך יכול להביא להפחתה זמנית של הזעת יתר, הקושי הוא שצריך להגיע לסדרת טיפולים והרבה מטופלים לא עומדים בכך.

טיפול בהזרקת בוטולינום טוקסין

טיפול על ידי הזרקה נחשב לטיפול הבטוח ביותר, ללא סיבוכים משמעותיים ועל כן גם לרוב המומלץ ביותר על ידי הרופאים השונים בתחום. החומר חוסם את המעבר של הגירוי העצבי שעובר מהעצב אל בלוטת ההזעה ועל ידי כך העצב נותן פקודה של פחות זיעה. בדרך זו אנשים רבים יכולים לחיות חיים הרבה יותר נעימים, מרווחים, בריאים נפשית ולהיות בביטחון ליד אנשים ולהתחזק מבחינה חברתית. התייעצו עם רופא מה הטיפול הכי מתאים עבורכם.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

למצוא זוגיות באתר הכרויות

למצוא זוגיות באתר הכרויות

יש אינספור מקרים שבהם אנשים מתקשים למצוא זוגיות, וזה לא משנה אם מדובר על למצוא ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *