דף הבית » לזוגות » עיסוי באבנים חמות – האם זה באמת עוזר
עיסוי באבנים חמות

עיסוי באבנים חמות – האם זה באמת עוזר

אין אדם שלא אוהב ללכת אל עיסוי. עיסוי הוא זמן של רוגע אשר מוביל את האדם אל תחושות של התחדשות והתמלאות באנרגיה חיונית יותר. הפופולאריות של עיסויים בעידן המודרני הביאה יותר ויותר מקומות של ספא להיפתח, ולהציע לכל אדם שמעוניין בכך סוגים שונים של עיסויים נעימים לצד טיפולים נוספים בחמאם טורקי, בסאונה ובבריכת שחייה שיכולה להיות אף היא טיפולית. אחד מן העיסויים הללו נעשים על ידי שילוב אבנים חמות, וכאן כדאי להכיר את העיסוי באבנים חמות שמציע ספא רפאל כדי שלא לפספס את אחת מן החוויות היותר מהנות.

מה זה עיסוי באבנים חמות

עיסוי באבנים חמות הוא כזה אשר אינו נערך עם כל סוג של אבן, אלא עם סוג ספציפי בלבד. השימוש הוא באבני בזלת שחורות ועגלגלות, כאשר האבנים מחוממות אל דרגה סבירה שתהיה נעימה על פני הגוף. בעיסוי נעזר המעסה באבנים הללו יחד עם שימוש בשמן שקדים שאר מסייע להחליק את האבנים הללו על פני האזורים השונים של הגוף. החום של האבנים הללו וההרכב המינרלי שלהם מסייע בהמרצה של מחזור הדם, בשיפור של גמישות המפרקים, בהרגעה של מערכת העצבים ובשיפור של המערכת החיסונית, וכל זאת לצד השחרור הנהדר של כל סוג של חסימה שיכולה להפר את האיזון הנפשי והרגשי. זהו עיסוי מאוד מרגיע, וכזה שמאוד אהוב על אנשים שכבר ניסו סוג כזה של עיסוי על פני האחרים.

היתרון של עיסוי כזה

המעסה מבצע שימוש בכוח ובחוזק של אבני הבזלת על מנת לשחרר את האזורים התפוסים אצל האדם שאותו הוא מעסה, והוא מניע את האבנים הללו בצורה שיוצרת שחרור של כל אותם המתחים בצורה מאזנת ומאוד בריאה. אבני הבזלת הן כאלה אשר מאוד ידועות כבר בשימוש שלהן במשך של אלפי שנים אצל בני האדם, ולמען הדיוק מדובר בשיטת עיסוי אשר הייתה ידועה כבר בשימושה אצל האינדיאנים בשבטים השונים שלהם עם סילוק מוצלח של כל האנרגיות השליליות והעברת האדם אל מצב של איזון והרפיה  במשך של טיפול שיכול להיות חמישים עד שישים דקות צרופות בהנאה רבה.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

סוכנות פונדקאות בארצות הברית

פונדקאות לזוגות חד מיניים

על פי חוקי ישראל בנוגע לפונדקאות, החוק מתנה תהליך פונדקאות שנחתם באמצעות הסכם בין ההורים ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *