דף הבית » כללי » עו"ד גירושין – למה חשוב להתייעץ איתו לפני שעושים צעד

עו"ד גירושין – למה חשוב להתייעץ איתו לפני שעושים צעד

אין ספק כי הליך הגירושין נחשב לאחד ההליכים המסובכים והבעייתיים ביותר. מדובר לא רק על הליך משפטי, אלא על הליך הכולל בתוכו לא מעט רגשות שיכולים לא פעם להשפיע על שיקול הדעת. לכן כאשר מעוניינים להתגרש מבן או מבת הזוג, מומלץ קודם כל להתייעץ עם עורך דין לענייני גירושין, על מנת להבין טוב יותר את המצב שבו אתם נמצאים ואת האופציות העומדות לרשותכם. רק לאחר קבלת ייעוץ משפטי, ניתן לגשת לבן או לבת הזוג ולהודיע על הכוונה שלכם להתגרש. יש להבין כי מרגע שהצד השני מודע לכוונות שלכם, כל המשחק הולך להשתנות. לכן חשוב להיות מודעים לכך ולבצע את כל הצעדים המקדימים הדרושים לכם, בטרם תודיעו לצד השני על הכוונה שלכם לפרק את החבילה.

עו"ד גירושין – כל הסיבות לפנות לייעוץ בטרם עשיית צעדים בכיוון הזה

כאמור, הליך הגירושין הינו תהליך מורכב ומסובך, ולכן חשוב להתכונן אליו מראש כדי להגיע מוכנים לכל אירוע ולכל סיטואציה שעלולים לצוץ בהמשך הדרך. עורך דין שמתמחה בתחום הגירושין, מכיר את התהליך הזה לעומק, ולכן מודע לכל הבעיות שעלולות להופיע בהמשך התהליך. כידוע, ישנן הרבה סיבות לגירושין ולכן עו"ד שמתמצה בעניינים אילו לא פעם ולא פעמיים משמש כסוג של מגשר על מנת לבצע את התהליך בצורה המקצועית והנכונה עבור כל הצדדים. הוא יוכל להסביר לכם לגבי התהליך עצמו, לייעץ לגבי הצעדים השונים את הנכון והמומלץ לעשות לפני שמתקדמים הלאה וכמובן לספק תמיכה ומענה על כל השאלות שלכם. כדאי לדעת כי רוב הזוגות לא נפרדים בטוב, אלא קיימת מלחמה על הרכוש, הכספים והילדים. לכן כדאי לתכנן מראש את האסטרטגיה המתאימה ביותר למצב המשפחתי שלכם, במטרה להוציא מההליך הזה את המקסימום שאפשר. כדאי גם להבין על מה אתם מוכנים להתפשר והיכן עובר הגבול האדום שלכם, בכל הקשור למשמורות על הילדים, סכום המזונות וכמובן חלוקת הרכוש והכספים. כמו כן, עורך הדין יוכל לייעץ לכם לגבי סוג הערכאה המשפטית שכדאי לכם לפנות, היות וישנה אופציה לפנות לבית הדין הרבני או לבית המשפט.

לסיכום, עו"ד גירושין נחשב לאחד הגורמים החשובים ביותר שיש להתייעץ איתם בטרם מחליטים לעשות צעדים בכיוון. עו"ד מקצועי ומנוסה, יוכל לייעץ לכם כיצד לפעול וכיצד לנהוג, בטרם תתחילו את התהליך באופן רשמי.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

חנות אביזרי סקס – מה מתאים לנשים ומה יכול להתאים לגברים?

בכל הנוגע לאביזרי מין ישנה חלוקה בדרך כלל בין אביזרים לנשים, לבין אביזרים לגברים. אבל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *