דף הבית » לזוגות » האם עלות של הסכם ממון שווה את זה?
מחירון הסכם ממון

האם עלות של הסכם ממון שווה את זה?

הסכם ממון, כשמו ממש, מתעסק בכל ענייני הממון של בני זוג. אלה, לפני מיסודם כזוג, ירצו לעשות ביניהם הסכם ממון. מכיוון שהסכם ממון הוא הרבה מעבר למסמך גרידא, ההתייחסות להסכם הממון בצורה רצינית ובכובד ראש, יהיה הדבר הנבון והנכון ביותר לעשות.

האם עלות של הסכם ממון שווה את זה?

אחרי שהבנו שהסכם ממון הוא לא עוד סתם נייר, הרי שיהיה עלינו להתייחס אל הסכם זה ברצינות רבה ולא להתעצל או להתמהמה, לשכור עורך דין לצורך כתיבת הסכם ממון. הוויתור על שירותיו של עורך דין, יכולה להיות קריטית בהמשך החיים

פרצות, הקיימות במסמך שהוכן ללא עורך דין, יכולות להיות היתרונות לצד האחד, ובעיה ענקית וצרה לא קטנה, לצד האחר. לכן, גם אם המשאבים לכך טיפה יקרים, עדיין הסכם ממון הנעשה על ידי עורך דין, לא יראה לעולם כמו הסכם שתעשו ללא אדם שמבין בזה ומתפרנס מזה.

האם קיים הבדל בין הסכם ממון לבין ירושה? |

כל אדם אחרי מותו, יכול להוריש רק נכסים וכספים שבבעלותו, או את החלק שלו בלבד בנכסים משותפים. כל זאת כמובן, על פי צוואה או כללי חוק הירושה. הסכם ממון לעומת זאת קובע, כיצד יחולקו הנכסים המשותפים של בני זוג בינם לבין עצמם לאחר פרידה.

צוואה לעומת זאת, קובעת כיצד יחולק אותו עיזבון. אדם לא יכול להוריש את רכושו או להורות מה ייעשה בו לאחר מותו אלא רק על ידי השארת צוואה. בצוואה, יוחלט למי יעבור כל העיזבון שהשאיר אחריו המנוח.

דברים שתרצו לדעת על הסכם ממון |

לאחר סיום כתיבת הסכם הממון, הסכם ממון זה חייב אישור בית המשפט על מנת לקבל תוקף משפטי. הסכם ממון בין זוג שטרם נישאו, ניתן לאשרו אצל עו"ד הסכם ממון או אצל רשם הנישואין ללא צורך בבית משפט וכמובן ללא צורך בתיקוף משפטי. בהסכם ממון שנערך לפני הנישואין אין לכלול עניינים הקשורים לילדים. בכלל, בכל הקשור לרישום הסכם ממון, מדובר בהליך מהיר, קל וזול יחסית.

קראו על: מחירון הסכם ממון

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

5 סיבות להשתמש בחומר סיכה במהלך קיום יחסים

5 סיבות להשתמש בחומר סיכה במהלך קיום יחסים

בשנים האחרונות אנחנו קוראים עוד ועוד כתבות מעניינות בנושא של שימוש בחומר סיכה בעת קיום ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *