דף הבית » לזוגות » עיצוב חדר השינה שלכם בסגנון רומנטי של צימר
עיצוב חדר השינה שלכם בסגנון רומנטי של צימר
עיצוב חדר השינה שלכם בסגנון רומנטי של צימר

עיצוב חדר השינה שלכם בסגנון רומנטי של צימר

כולנו נהנים מפעם לפעם לקחת הפסקה מהחיים, לצאת מהשגרה היום – יומית ולברוח לצימר מפנק ואיכותי. הצימר קוסם לנו, בין היתר, בזכות העיצוב הנעים וההרמוני שלו. רוב הצימרים מצוידים בספות נוחות שכיף לשקוע בתוכן, שטיחים מפוארים שמשתלבים יפה עם שאר הריהוט בחדר, כריות צבעוניות שמשתלבות היטב באווירה וכמובן חדר שינה רומנטי שכיף לשהות בו. למעשה, כל אחד יכול להפוך את הבית שלו לצימר מפנק, הסוד טמון בעיצוב נכון ותכנון נכון של חלל החדר. רוב האנשים לא מקדישים יותר מידי זמן ואנרגיה לעיצוב חדר השינה שלהם, היות ומדובר לכאורה על חדר פחות משמעותי בבית. בעוד שבסלון ניתן דגש רב על עיצוב נכון ופונקציונלי, חדר השינה נוטה להיות מוזנח יותר. רוב האנשים מאמינים כי מדובר על חדר שרוב האורחים לא אמורים להיכנס אליו, ולכן אין שום סיבה להשקיע בו.

כיצד לעצב את חדר השינה שלכם נכון?

למעשה, חדר השינה הינו החדר החשוב ביותר בכל הבית, היות ועיצוב נכון יכול להשפיע על איכות השינה, האווירה הכללית בחדר וכמובן על טיב היחסים עם בן או בת הזוג. אין שום סיבה שחדר השינה שלכם יהיה מוזנח ולא מושקע, היות וזהו לב ליבה של מערכת היחסים שלכם עם הפרטנר. זהו החדר האינטימי ביותר בבית, ולכן יש להתייחס אליו בכבוד הראוי. החוכמה היא ליצור אווירה הרמונית, לשלב צבעים רכים ולוודא שהחדר יהיה תמיד מאוורר, נקי ומריח טוב. מומלץ למשל, להשקיע בווילונות מיוחדים שיעניקו אווירה רומנטית לצד פרטיות מהשכנים. השלב הבא, יהיה למקם נכון את הרהיטים, לדאוג שיש מספיק מקום בחדר והוא לא צפוף או עמוס מידי. כדאי מאוד להשקיע בסט מצעים איכותי, בעל עיצוב מיוחד וצפיפות בד גבוהה. מצעים איכותיים יכולים להשפיע רבות על התחושה שלכם בחדר. מוזמנים לבחור מצעים איכותיים באתר http://www.מצעיםמהחלומות.co.il/

נקודה חשובה נוספת היא צבע הקירות. מומלץ לצבוע את הקירות בצבעים רכים ורגועים, דבר שיתרום לאווירה השלווה בחדר. כדאי לשלב כמה תמונות שמעניקות לכם אסוציאציות חיוביות, לזרוק כמה כריות צבעוניות על המיטה וכמובן להשקיע בשטיח מפנק, שתוכלו להניח עליו את הרגליים כשקמים מהמיטה.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

5 סיבות להשתמש בחומר סיכה במהלך קיום יחסים

5 סיבות להשתמש בחומר סיכה במהלך קיום יחסים

בשנים האחרונות אנחנו קוראים עוד ועוד כתבות מעניינות בנושא של שימוש בחומר סיכה בעת קיום ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *