דף הבית » כללי » גופי תאורה יוקרתיים – ככה תשדרגו את החדר שלכם

גופי תאורה יוקרתיים – ככה תשדרגו את החדר שלכם

חושבים לשנות את מראה החדר אבל לא יודעים מאיפה להתחיל? יש לכם יותר מדי פריטים שאתם אוהבים ואינכם רוצים להיפרד מהם? מי אמר שהרצון שלכם לחדש ולרענן בכלל נובע מהצורך לשנות את החפצים השימושיים והדקורטיביים שנמצאים אצלכם בחלל? בהרבה מאד מקרים ובמיוחד כאשר רוצים לעצב מחדש "את הכל" או שלא יודעים על מה בדיוק לשים את האצבע, הפתרון נעוץ במרכיב עיצובי בסיסי ונסתר יותר: כן, ניחשתם נכון – שינוי התאורה בחדר.

הפרט הקטן שעושה את כל ההבדל

תאורה היא מושג חמקמק, שהרבה מאוד אנשים אינם מצליחים להבין מדוע היא כל כך חשובה, וודאי כאשר הם לא נשאלים על כך. אך האמת היא שלגופי התאורה, בכל חלל, יש חשיבות עצומה על מצב הרוח שלנו – ואפילו על תהליכי החשיבה המתרחשים במוחנו, אז פלא שזהו האלמנט הראשון שמעצבי פנים מתייחסים אליו כאשר הם ניגשים לפרויקט חדש? כדי לשלב גופי תאורה בחלל ולשוות לו מראה מכובד ורענן, ניתן לשלב גופי תאורה יוקרתיים ממגוון סוגים ועיצובים. לא בטוחים שזה מתאים לכם? הרשו לנו לשכנע אתכם אחרת.

איך לשלב גופי תאורה יוקרתיים בחלל קיים?

גם אם אינכם מרגישים שהחדר שלכם הוא יוקרתי מספיק, ואפילו אם אתם דווקא כן מתכננים לעצב חלקים נרחבים ממנו מחדש – חשוב להבין כי סוגי הגופים הניתנים לשילוב הם למעשה כמעט אינסופיים. כך, גם אם תבחרו בגוף תאורה בעל צורה פשוטה המותאמת לעיצוב החדר אך עם טכניקה ייחודית, למשל כזו המחקה אור שמש טבעי – יהיה אמנם מדובר בעיצוב יוקרתי אך לא כזה שנראה "מתאמץ" מיד, אלא כזה שמשתלב בחדר באופן טבעי והולם את המראה הכולל של החלל.
תוכלו לדוגמה תאורה ברצפה, הדבר מוסיף מראה מאוד יוקרתי לחדר ומשדרג אותו משמעותית!
גופי תאורה יוקרתיים יכולים להגיע בשלל צורות ועיצובים, החל מחיקוי יצירות אמנות מפורסמות דרך צורות ודפוסים שתבקשו ליצור בעצמכם, ועד לגופים אבסטרקטיים לחלוטין – הכל נתון לבחירתכם, ובהתאמה מושלמת לצרכים והרצונות שלכם בחלל המיועד לעיצוב מחדש.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

חנות אביזרי סקס – מה מתאים לנשים ומה יכול להתאים לגברים?

בכל הנוגע לאביזרי מין ישנה חלוקה בדרך כלל בין אביזרים לנשים, לבין אביזרים לגברים. אבל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *