מרבית האנשים היום משתמשים באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות בשביל להכיר בני או בנות זוגם, מתוך כוונה לפתח איתם מערכות יחסים ארוכות טווח, כשהכוונה בדרך כלל היא להגיע למצב של התמסדות היחסים, עם כל מה שכרוך בכך.
אם בעבר היינו מנסים את מזלנו, דרך מערכות שידוך שונות או דרך היכרות פנים אל פנים כבר על ההתחלה, אזי שהיום נדמה שמצאנו את דרך האמצע, אתרי אינטרנט שעוזרים לנו לסנן את המועמדים או המועמדות, אנחנו בוחרים אל מי לפנות ואל מי מאלה שפונים אלינו, לענות, ומכן אנחנו כבר ממשיכים כרגיל.
אתר הכרויות קלאסי, הוא אתר שמציע את שירותיו לכל האנשים מגיל 18 ומעלה, כאשר כל אחד צריך למלא פרטים מסוימים, להציג את עצמו על פי קטגוריות שונות, ובצורה כזו אנחנו למעשה יוצרים כלי סינון עבור כל מי שרשום באתר.
השאלה היא, כיצד בוחרים אתר הכרויות איתו אנחנו נרצה לעבוד. סביר להניח, שמרביתנו לא ירצה לעבוד עם יותר מאתר אחד ולו מהסיבה, שזה לא משתלם מבחינה כלכלית, מה עוד שזה ידרוש מאיתנו זמן. לכן סביר להניח שאנחנו נעדיף לבחור באתר הכרויות אחד, איתו אנחנו נרצה לעבוד. עכשיו השאלה, מה הם הפרמטרים על פיהם אנחנו נבחר את האתר שלנו.
הסיפורים האלה עושים לך את זה? רוצה להפוך את הפנטזיה למציאות? הרשמה לאתר אשלי מדיסון >>
לפני שנציג מספר פרמטרים, חשוב להבהיר, אם אנחנו רוצים להצליח בכך, למצוא בן או בת זוג למערכת יחסים רצינית, אנחנו צריכים להיות רציניים ולהתייחס לעניין בהתאם. אין היגיון להירשם לאתר ולהתייחס לעניין בהומור. לא רק בגלל שאנחנו משלמים על זה, אלא גם בגלל שבסופו של דבר, אם אנחנו לא נתייחס לזה ברצינות, גם האנשים אליהם אנחנו פונים לא יתייחסו אלינו ככה.
פרמטרים לבחירת אתר הכרויות
הפרמטר הראשון צריך להיות מקצועיות ואמינות. אנחנו צריכים לבדוק לאיזה אתר יש אמינות גבוהה, במובן הזה, שאנשים רבים משתמשים בו ומצליחים, במובן הזה שהאתר משתמש בכלים שונים לסינון מועמדים כך שאם יש בו אנשים מטרידים וכדומה, הם לא יכולים להישאר באתר ועוד. אלה דברים חשובים בשביל שאנחנו נוכל ליהנות משירות מקצועי ואיכותי באתר.
הפרמטר השני, רצוי שנבחן את האתר על פי הקטלוגים שלו ובפרט נבחן האם מדובר באתר כללי או כזה שמיועד למגזרים מסוימים. אנחנו לא היינו רוצים לגלות שהאתר פונה למגזר או לקהילה מסוימת, שאנחנו לנו הרבה מה להציע לה.
הפרמטר השלישי הוא הדרך בה אנחנו יכולים להציג את עצמנו באתר, בין אם זה באמצעות קטלוגים, באמצעות פריטי מידע, תמונות. מה הם הכלים שמאפשרים לנו להציג את עצמנו בפני אחרים ואחרות.
והפרמטר הרביעי הוא דרך התקשורת, האם מדובר על תקשורת דרך האתר, דרך רשתות חברתיות, דרך טלפון. כיצד אנחנו יכולים ליצור קשר על מנת לקבוע פגישה עם מי שאנחנו פונים אליו או שהוא פונה אלינו.