דף הבית » סקס » 2 סיבות מדוע לא להיות יזיזים (ו-2 סיבות שדווקא כן)
תאילנדית כוסית

2 סיבות מדוע לא להיות יזיזים (ו-2 סיבות שדווקא כן)

שנת 2013 ממשיכה עידן טכנולוגי מתקדם, בו עידן התמימות כבר מזמן זה לא מושג מוכר. אנחנו חיים את התקשורת כאילו בלעדיה לא יישאר חמצן בעולם, הפלאפון הנייד קיבל צורה של כף יד ומה נותר לנו, אם לא ליהנות מהספק?

הנגישות האופטימאלית לכל רצון, מחשבה, תחושה ותשוקה, ניתן לקבל את הכול על מגש של כסף. למרות הנגישות ותחושת הכול יכול, זוגיות אמיתית לא נמדדת רק ברצון, אלא ברגש נכון בזמן הנכון. כמעט כולנו מעלים חיוך על הפנים, למראה של זוג קשישים אשר הולכים יד ביד ומייחלים גם לעצמנו אהבה שאינה תלויה בדבר.

אך חלקנו, מביטים על אותה תמונה ולא מבינים כיצד ומדוע עלינו להישאר באותה זוגיות במשך שנים. הדעות חלוקות בנושא, אך כנראה שאנחנו יודעים מיהו הרוב המכריע. להלן יריבות בין שתי מכרות ישנות, יזיזות מול האהבה:

2 סיבות שיוכיחו לכם מדוע לא להיות יזיזים:

1.       מערכת יחסים חלודה

סקס ללא מחויבות זו פנטזיה שניתן למצוא בראשם של גברים רבים, בעודם בתוך מערכת יחסים. המחשבה על התחושות המענגות שניתן לקבל בלי לטרוח להתקשר ביום למחרת, יכולה לפתות כמעט כל אחד, אך יזיזות היא כמו באר ללא תחתית, ברגע שהתחלת לשתות ממנו, לא תוכל להפסיק, מה שיגרום לחלודה רצינית אצלך בכל הנוגע במערכת יחסים רצינית.

אומנם גם יזיזות היא מעין מערכת יחסים, רק שהיא בנויה על פנטזיות, תחושות, תשוקות וסיפוקים, מה שלא תמיד מקבלים במערכת יחסים רצינית לטווח ארוך. אך עם זאת, ברגע שמתחילים נורא קשה לעזוב, מה שיוצר תלות כרונית בפרטנר השני לכל תשוקה נחפזת ומתשוקות לעיתים צריכים להיגמל, בכדי למצוא את האחד או את האחת, עם הרצון לבנות משהו אמיתי.

2.       סיכון שמך הטוב

פירוש המושג 'שם טוב' שונה מאוד אצל גברים ואצל נשים, זאת מאחר שמאז ומתמיד הכתיבו לנו כללים נוקשים בעניין השוני בין הגבר לאישה, בכל הקשור במיניות ובזוגיות. הסביבה מתייחסת אל האישה כאל כלי שאמור לשרת את הגבר, אם כעקרת בית מוצלחת או כלי שיספק אותו מבחינה מינית, אך אולי זה החמסין הישראלי שגורם להם להתבלבל ולשכוח שלאישה יש תשוקות בדיוק כפי שיש לגבר.

עם הזמן הסטיגמה הישנה מתחילה לזנוח גם את ישראל, אך עדיין יהיו את אלה שיתהו מדוע לאישה יש יותר מ-10 פרטנרים לסקס ברזומה, בעוד אצל הגבר זה נורמאלי ואפילו מעט. מאחר ואנחנו מדינה חצי מודרנית ועדיין לא תלינו את דגלי הגאווה, יהיו כאלו שיראו את השתתפותה של האישה ביזיזות כהפקרה וירימו גבה.

2 סיבות שיוכיחו לכם מדוע דווקא כן:

1.       סיפוק לא מחייב

יהיו רבים שיגידו כי בני האדם הם למעשה חיות במעטפת יפה, החושקות בטרף שלהן יומם וליל. סקס מזדמן עם פרטנר קבוע, מה שנקרא יזיז, מסוגל לספק עבורכם את האינטימיות, התשוקה, הקרבה וכמובן את הסיפוק, שאחריו לא תהיו חייבים לאמור מילים יפות בכדי להתחנף או להתכרבל יחד, אלא לקום וללכת.

הסיפורים האלה עושים לך את זה? רוצה להפוך את הפנטזיה למציאות? הרשמה לאתר אשלי מדיסון >>

אומנם בכדי לקיים מערכת של יזיזות צריך אופי מסוים, אופי שמאפשר הפרדה טוטאלית בין סקס לרגש. במידה ותצליחו לעשות זאת, תוכלו ליהנות מחוויה מענגת, שתאפשר לכם ליהנות מכל העולמות, בלי להיות כבולים בשרשרת לפרטנר אחד. הסיפוק המיידי יוכל לפתור עבורכם את התעלומה, האם אתם מעוניינים במערכת יחסים או שמא זו רק חרמנות רגעית.

2.       לא לפתח אשליות

קשר הבנוי על סקס בלבד מאפשר לנו לפני הכול הרגשה טובה וביטחון עצמי גבוה, מאחר ויש מישהו שרואה בנו כאדם מושך, אטרקטיבי ומיני. מאחר ומדובר ביזיזות ותו לא, אנחנו בדרך כלל לא מפתחים ציפיות ולכן אנחנו לא משלים את עצמינו שהיזיזות הזו תהפוך לסיפור מהאגדות. ההיצמדות לקרקע בלי פנטזיות על בית, ילדים וכלב, מעניקה לחוויה הרגשה קלה יותר ופחות מסובכת. אנחנו מסוגלים לספק את התשוקות שלנו בלי לחשוב יותר מידי ובלי להתעמק בעתיד, זו תחושה עילאית של נטו כיף, כדאי לכם לנסות.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

סטראפ און - חוויה מיוחדת

סטראפ און – חוויה מיוחדת

מי שרוצה לחוות חוויות מיוחדות ולגוון את חיי המין שלו, יוכל לעשות זאת בקלות באמצעות ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *