דף הבית » טיפים לנשים » איך יודעים שהוא אוהב אותך
הצעת נישואין

איך יודעים שהוא אוהב אותך

אצל נשים זה פשוט מאוד – יש לך חבר חדש? את תקומי כשהוא במחשבות שלך כל היום ותלכי לישון כשהוא בא להגיד שלום בכל חלום. הוא יקבל כל בוקר הודעת בוקר טוב מלאה בלבבות וסמיילים, הוא יקבל מתנה לחודש הראשון, החודש השני, החצי שנה, מתנת ביקור של פעם בשבוע ובאופן כללי את תחשבי כל הזמן איך לפנק אותו.

מצד שני, גם הגברים הכי המשקיענים מגיעים רק לחצי מכמות ההשקעה שהבנות משקיעות – אם ככה, איך באמת מזהים או איך יודעים שהוא אוהב אותך? רוצם לדעת אם באמת הצלחת לגרום לו להתאהב בך? המשיכי לקרוא…

הוא מצלצל גם כשאתם לא אמורים להיפגש היום

אחת מהאינדיקציות הראשונות שיעזרו לך לדעת אם הוא אוהב אותך או סתם נהנה מהעובדה שאת יכולה להיות סקס זמין, היא העובדה שהוא מצלצל גם כשלא סוף שבוע או בוקר שבו הוא מתכנן לראות אותך. כמובן שאמורה להיות לו סיבה ושאיפה לראות אותך בכל פעם מחדש, אבל יש פעמים רבות שהוא לא יכול להתראות ועדיין אמור למצוא את הזמן להרים טלפון ולשמוע מה שלומך.

"אז מעכשיו אני שמה לו סטופר של 24 שעות"

לפני שאת מתחילה לספור לו דקות עד לפעם הבאה שיצלצל אלייך, את חייבת לזכור שלא תמיד יש זמן ולפעמים לא תקבלי טלפון כל יום או כל בוקר כמו שאת עושה או מצפה בכל פעם מחדש, לפעמים הוא עסוק בדיוק כמוך או אפילו יותר, ולכן חשוב לשמור את הדרמה היומית לפעם אחרת, ולשמוע קודם כל אם יש לו משהו להגיד על הסיבה שבגללה לא צלצל.

חוץ מזה, אמנם כיף לקבל הודעת בוקר טוב ולילה טוב אבל יש לגברים קטע שזה פשוט לא תמיד עובר להם בראש. את יכולה לנסות לחנך אותו ולקוות שהוא יתחיל לשלוח הודעות ושירי אהבה, אבל אם הוא עדיין לא עושה את זה, זה לא מוכיח כלום על אהבתו או אי אהבתו אלייך.

איכפת לו ממה שעובר עלייך

בואי נתחיל בהסתייגות – גם הגבר הכי מקשיב ואוהב בעולם מאבד בסופו של דבר את הריכוז, ולכן סיפורים קצרים ופיקאנטיים ישאירו אותו מתעניין וערני יותר בשיחה. מצד שני, פעמים רבות את פשוט רוצה לשפוך את מה שיש לך על הלב בלי לחשוב על סדר הדברים או על כללים, אז למרות זאת, איך יודעים שהוא אוהב אותך למרות איבוד ריכוז בפוטנציאל גבוה?!

פשוט מאוד, את אמנם לא יכולה לצפות ממי שחשוב לך שייתן עצות מועילות ומחילות בכל פעם מחדש כאילו היה הכומר בכנסייה קתולית, אבל את כן יכולה לצפות ממנו לרצות להקשיב ולהתעניין במה שעובר עלייך. אם בכל פעם מחדש את מוצאת את עצמך מתעניינת בו מבלי שהוא מחזיר כל שאלה לגבייך, ייתכן שהוא רואה את הקשר כפחות עמוק ומשמעותי.

לא בכל פעם שהוא לא מקשיב הוא לא אוהב

גברים מטבעם מעדיפים לדבר על משחק הכדורגל האחרון או המצב הביטחוני מאשר רגשות – ולכן גם שיחה פשוטה כזאת יכולה להיות בשבילם מאמץ כביר, סבלנות היא שם המשחק גם במגרש שלך.

girl inlove"בעצם, הכי חשוב, שיגיד לי כל יום שהוא אוהב אותי!"

כששואלים איך יודעים שהוא אוהב אותך, הכי קל להגיד שאם הוא כבר אמר 'אני אוהב אותך' הוא כנראה נכבש בקסמך, ואם לא, אז לא.

זה ממש לא חייב להיות ככה

חשוב להדגיש שאולי דווקא המשפט הזה שאתן כל כך מחכות לו ומוכנות להגיד אותו כבר אחרי חודש, קיבל משמעות טיפה מוקצנת ולפעמים לא אומרת כלום, בין אם בן זוגך כבר אמר אותו או לא.

גם אם בן זוגך אמר 'אני אוהב אותך' או לא, חשוב לשים לב למשהו יותר קריטי ומעניין שייתן לך אינדיקציה מעולה לשאלה הנחשפת.

השאלות שיעזרו לך לדעת

האם הוא מחייך כשאת מחייכת? האם הוא מבקש ממך שתבשלי לו כי הוא מטורף על האוכל שלך? האם הוא צוחק מהבדיחות שלך למרות שהן לא כל כך מצחיקות ועדיין את מרגישה כמו סטנדאפיסטית מהלכת כשאת איתו? האם הוא אוהב את הדברים שאת קונה לו, או מפרגן על בגדים שאת לובשת?

זה לא מחייב שהגבר שלך יגיד לך שהוא אוהב אותך בכל יום בכדי שתרגישי ככה, אבל הוא יכול להראות שהוא אוהב את כל מה שקשור בך, וזה לרוב משהו הרבה יותר משמעותי ומהנה ממשפט שפעמים רבות אומר פשוט כלום.

לבחון אותו עד שיברח!

אז עכשיו אחרי שקיבלת כמה כלים שיעזרו לך בשאלה איך יודעים שהוא אוהב אותך, תלכי כבר לבחון אותו. אבל בזהירות ואל תהיי קשה איתו! בכל זאת, הוא נכה רגשית!

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

משאבת חלב

משאבת חלב לנשים עסוקות

נשים רבות בוחרות לשלב בין הקריירה שלהן לבין גידול הילדים. היום כבר אין שום צורך ...

תגובה אחת

  1. 88lizi88@gmil.com'

    תודה ממש עזרת לי יש לי חבר ואני ממש רוצה להכיר
    אותו תודה גדולה:-)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *