דף הבית » סקס » עמוד דום: טיפים לסקס בצבא
סקס בצבא
סגור את הדלת ועמוד דום!

עמוד דום: טיפים לסקס בצבא

זה שאתה חייב לקום בחמש בבוקר למסדר לא עושה אותך פחות חרמן. כל הדברים שהחבר'ה לא אמרו לך כי הם רצו שלהם יישאר יותר.

  • מגורי בנות הן מחוץ לטווח –  רק עבור מי שלא עשה פעולת בילוש וברר באיזה שעות הרס"ר מסיים את תפקידו. הרי גם הוא הולך לישון לפעמים, לא?. בחדר שלה יש שותפה? היא לא הולכת לבקר את החברות בחדר השני כי היא לא מבינה רמזים, לא נורא, לכל בניין יש גג. פעמים רבות הוא לא נעול. מה חסר לכם? שק שינה, איזה מקופלת וקונדומים (אי אפשר לקפוץ לסופר פראם כדי לקנות פוסטינור באמצע הלילה אז כדאי להיזהר).
  • עדיף להימנע מעניינים במקלחות של הבסיס. אתה לא רוצה יותר מדי שמועות לא עליך ולא עליה. אולי מבחינתך זה יעבור בקלות אבל היא עלולה לקחת את זה קשה ואז גם אתה בבוץ. קחו את זה לחדר המבצעים. אין כמו משמרות הלילה בקמב"צים. זה רק אתם והקשר, והמיטה שעושה קולות של קפיצים.
  • הכול טוב ויפה אם אתם משרתים באותו הבסיס הסגור, אבל מה קורה אם אתה חוזר פעם בחודש והיא כל שבת? היא מחכה לך, וכשסוף סוף אתה מגיע, אתה רוצה להספיק את כל העולם: לראות אותה, לראות חברים, להיפגש עם המשפחה. אבל מה שקורה לך הוא שאתה נרדם ומתעורר לאחר חמש עשרה שעות. לא פשוט.
  • אולי תנסה להכניס אותה יותר אל החיים שלך ולעשות את כל מה שאתה רוצה לעשות – יחד איתה. לא תמיד זה נוח: זה לא אותו דבר החבר'ה והיא יחד, אבל מה לעשות, לפעמים צריך לרקוד על כל החתונות גם אם זה בנעלי עקב לא נוחות.
  • מה שבטוח, שתבוא לישון אצלך, גם לשנ"צ וגם ללילה. אפשר למשוך את הבילוי על פני ערב שלם (אחרי הארוחה אצל ההורים): אמבטיה מפנקת יחד, נרות, כמה פרות אקזוטיים או שוקולד איכותי כדי לפנק ודיבורים אינטימיים אל תוך הלילה. לאחר מכן סיפור לפני השינה… ממה הוא יורכב? אתם כבר תחליטו.
  • חזרת לבסיס? אל תשכח, מאחורי כל חייל טוב יש בחורה מפנקת בבית ושלט תזכורת במקלחות המזכיר לא להתכופף קדימה כשהסבון נופל. שפשוף נעים (:

חייל ועדיין בתול? תתבייש! סתם, אבל אם כבר אתה בסיטואציה המביכה הזו, קבל כמה טיפים לסקס מעל גיל 20 >>

הסיפורים האלה עושים לך את זה? רוצה להפוך את הפנטזיה למציאות? הרשמה לאתר אשלי מדיסון >>

משוחררים!

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

סטראפ און - חוויה מיוחדת

סטראפ און – חוויה מיוחדת

מי שרוצה לחוות חוויות מיוחדות ולגוון את חיי המין שלו, יוכל לעשות זאת בקלות באמצעות ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *