דף הבית » כללי » כל מה שאתם רוצים לדעת על לקיחת משכנתא עבור דירות במחיר למשתכן

כל מה שאתם רוצים לדעת על לקיחת משכנתא עבור דירות במחיר למשתכן

רכישת דירות במחיר למשתכן היא פתרון נהדר עבור מי שאינו יכול להניח סכומים גבוהים לרכישת דירה בשוק החופשי. התוכנית הזו מציעה לו פתרון נהדר אשר מקרב אליו את החלום של רכישת דירה משלו. ואכן, רבים הם התושבים שהצליחו לרכוש דירה משל עצמם הודות לתוכנית זו. וזאת בשל המחיר הנמוך דרסטית ממה שמקובל כיום בענף הדיור. ומעבר לכך – הודות לתנאים הנוחים יותר של אפשרויות המימון.

על משכנתא עבור דירות מחיר למשתכן

כאשר אדם או משפחה מחוסרי דיור עומדים לרכוש דירה משל עצמם, הם ניצבים מול צורך לשלם הון עצמי בסכום משמעותי ביחס לערך של הדירה. אבל לא לכולם יש סכום גבוה כזה להוריד בשלב רכישת הדירה. כיוון שכך יש ניסיונות להציע פתרונות מתאימים, כאלו שיאפשרו לרוכשי דירות הזקוקים לכך להצליח לרכוש דירה חרף הקושי הכספי. אחד הפתרונות הרווחים והמוכרים ביותר הוא המשכנתא. מדובר על פתרון מימון באמצעות גוף בנקאי, וזאת תמורת שיעבוד הדירה. בתשלום חודשי קבוע הנפרס לאורך שנים פורע בעל הנכס את חובו, ומבטל בהדרגה את השיעבוד של הנכס.

תנאים מיוחדים לרוכשי תכנית מחיר למשתכן

המשכנתא בדרך קבע עשויה לכסות אחוזים מסוימים מערך הנכס אותו רוכשים. כלומר, על פי הערכת שמאי נקבע מהו הערך של הנכס, והבנק מחשב באופן יחסי מהו הסכום המקסימלי שיוכל הקונה לקבל עבור רכישת הנכס המדובר. אבל כאשר מדובר על תכנית מחיר למשתכן יש הקלות וכללים שונים מעט. זאת כדי לאפשר לאנשים מחוסרי יכולת שאין בידיהם הון עצמי עבור רכישת הדירה לרכוש את הבית שלהם במסגרת תכנית זו. המסקנה היא שאפשרויות המשכנתא ופתרונות המימון עבור רכישת דירה במחיר למשתכן עשויים להיות אופטימיים גם למי שלא רואה כיצד הוא מצליח לחסוך ולרכוש דירה עם הון עצמי התחלתי ככל שיהיה.
בקישור זה תוכלו לקרוא בהרחבה אודות תנאי התשלום של מחיר למשתכן

להתייעץ עם המומחים

חשוב להבין כי המומחים בענף יכולים להציע מענה, ולסייע למעוניינים בכך בתהליך הרכישה. כך שחרף המוגבלות הכלכלית הם יצליחו לרכוש דירה משל עצמם.

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

חנות אביזרי סקס – מה מתאים לנשים ומה יכול להתאים לגברים?

בכל הנוגע לאביזרי מין ישנה חלוקה בדרך כלל בין אביזרים לנשים, לבין אביזרים לגברים. אבל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *