דף הבית » כללי » איך לשפר את הזוגיות?
חדרים לפי שעה

איך לשפר את הזוגיות?

זוגיות הינה מערכת דינמית. היא חווה שינויים ומוליכה את בני הזוג בתוך מסלול מפתיע ומאתגר. יש ימים קלים ונעימים בהם אנחנו מרגישים שאין צורך לעשות דבר, והכול טוב ויפה. אבל יש ימים אחרים, בהם אנחנו עלולים לחוש תחושה של החמצה, של חוסר שביעות רצון ואולי אפילו שעמום ואפרוריות. אבל צריך להבין שהזוגיות נמצאת בידיים של כל אחד מבני הזוג. כן, כל אחד מביניהם מסוגל לחולל שינוי ולקדם את המארג הרגיש והייחודי הזה למקום הרבה יותר טוב. כי כל אחד מבני הזוג הוא חמישים אחוז ממערכת היחסים.

איך אפשר לשפר?

שיפור נשען על ידע ועל הבנה. אחרי שאנחנו מכירים את עצמנו ואת המערכת הזוגית שלנו, אחרי שאנחנו מבינים איפה אנחנו נמצאים ומהי הנקודה עליה אנחנו דורכים, נוכל ללמוד ולרכוש כלים נוספים. כאשר המטרה הינה ליישם אותם בשטח. בצורה כזו נוכל להוביל את הזוגיות שלנו למקום הרבה יותר טוב. כך אפשר לשפר מערכות יחסים ולהפוך את הזוגיות שכמעט התייאשנו ממנה, לפורייה ומלהיבה מחדש.

ייעוץ מקצועי ולמידה מונחית

כדי להצליח לחולל שינוי עלינו להיעזר במקרים רבים באנשי מקצוע. כן, עולם הזוגיות מכיל הרבה מאוד ידע וכללים שעשויים להביא תועלת לכל זוג באשר הוא. את העזרה ניתן לקבל על ידי יועצים זוגיים שמתמחים בחילוץ זוגות ממצבים לא נעימים. כמו כן ניתן להירשם לסדנאות ייעודיות אשר פונות לבני זוג בצמתים שונים בחיים שלהם. בסדנאות אלו לומדים הרבה ומכירים את הדרך המועילה לשיפור הזוגיות. סדנה שמועברת על ידי מומחה לזוגיות הינה סדנה שעשויה להביא תועלת רבה.
אפרת צור לדוגמה, מומחית לזוגיות, מיניות ונשיות ותוכל לחולל שינוי ניכר בזוגיות שלכם!
מה שצריך זה מוטיבציה, הבנה מספקת, נכונות לערוך שינויים וכמובן – יישום בשטח. כך ניתן לשפר את הזוגיות ולהפוך את החיים למאושרים ויפים יותר.
הקליקו כאן כדי לקרוא בהרחבה על סדנא מוצלחת לזוגיות מוצלחת!

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

חנות אביזרי סקס – מה מתאים לנשים ומה יכול להתאים לגברים?

בכל הנוגע לאביזרי מין ישנה חלוקה בדרך כלל בין אביזרים לנשים, לבין אביזרים לגברים. אבל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *