דף הבית » כללי » אביב הגיע פסח בא…וגם המתנות

אביב הגיע פסח בא…וגם המתנות


תקופת החגים מעוררת בנו רגש של קרבה, משפחתיות ורצון להעניק מתנות נפלאות! בעוד שחג הפסח נחשב מבין החשובים בדת היהודית משום שהוא מקרב יחד את כל המשפחה ומהווה הזדמנות לשלוח מתנות עד הבית אל האנשים שאנחנו אוהבים. 

כדי לשמח את המשפחה שלנו בתקופת החגים דרושה הנוכחות שלנו בארוחה המשפחתית או הקול שלנו בשיחת טלפון שנועדה לאחל חג שמח. תוספת של שי מושקע ומקורי תמיד הופכת את האווירה לנעימה יותר. 

אם אתם מחפשים שי לחג הפסח ואתם רוצים לשלוח אותו און ליין – תוכלו לבחור מגוון רחב של פריטים החל מיין משובח עד לזר פרחים מלבלב. אבל איזה מתנות מקוריות יש לחג? הנה רשימה של כמה רעיונות למתנות מקוריות:

שלט כניסה מעוצב לבית

שלטים לכניסה לבית יכולים להיות מעוצבים ויפים. כיום אפשר להעניק שלט עם שם המשפחה טבוע עליו, כמו גם שלטים בעיצובים מיוחדים וטקסטורות מקוריות. מי שירצה, יוכל לעצב ולשלוח שלטים מעוצבים לבני המשפחה או שלט מעוצב לתיבת הדואר. בכך אפשר לשמח מאד אנשים קרובים. 

קופסאות אישיות מעוצבות

מי שירצה להעניק מתנה אישית יותר יוכל לבחור קופסאות קטנות אישיות ומעוצבות. קופסאות אחסון קטנות בסגנון וינטג' אפשר לעצב ולהזמין און ליין דרך חנויות שמדפיסות ומעוצבת את השם של מי שמקבל את המתנה, על גבי הקופסה. בכך אפשר לבחור מתנה מושקעת לחג. 

בית מזוזה מעוצב

אין דבר סמלי יותר בחג הפסח מאשר בית מזוזה מעוצב. חג זה נועד לציין את העובדה שאלוהים פסח על בתי היהודים בעת שהכה במצרים את מכת הבכורות וזאת בזכות מריחת סימן אדום על המשקופים של הבתים היהודיים. מאז אנו מקפידים להרכיב מזוזה על הדלת. לכן בית מזוזה יפה ומעוצב יהיה מתנה משולמת עבור חג הפסח. חג שמח!
מוזמנים לבקר באתר של 'אהבה קטנה' וליהנות ממבחר מתנות מקוריות:
https://ahavaktana.co.il/

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

חנות אביזרי סקס – מה מתאים לנשים ומה יכול להתאים לגברים?

בכל הנוגע לאביזרי מין ישנה חלוקה בדרך כלל בין אביזרים לנשים, לבין אביזרים לגברים. אבל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *