דף הבית » כללי » כרית פיתה: מה אפשר לעשות עם כרית באלאנס?
כרית פיתה: מה אפשר לעשות עם כרית באלאנס?

כרית פיתה: מה אפשר לעשות עם כרית באלאנס?

כרית פיתה הינה כרית פופולארית ואהובה מאוד, היא שימושית בחדרי כושר רבים אך גם בבית היא עשויה להביא תועלת מרובה. היא מועילה בשיפור זרימת הדם ובביצוע תרגילים לשיפור שיווי המשקל שלנו. קבלו רעיונות לתרגילים עם כרית באלאנס.

תרגילים עם כרית באלאנס

  • כרית פיתה מביאה תועלת רבה לשיפור שיווי המשקל. מספק שנעמוד על הכרית דבר יום ביומו במשך כעשרים שניות, העמידה הזו משפרת את היציבות ואת שיווי המשקל שלנו, ועושה עבודה פנימית נהדרת. העמידה הזו מעודדת את חיישני המגע ואת התחושתיות בכף הרגל. כמו כן היא מעודדת את זרימת הדם מעלה.
  • בשלב הבא, כאשר שיווי המשקל משופר ניתן להמשיך הלאה לשלב הבא, ובו לעמוד על רגל אחת על הפיתה. תחילה להשתהות עם כל רגל כחמש שניות. בהדרגה ניתן להאריך את משך העמידה על רגל אחת. ובכך לשפר את שיווי המשקל.
  • מי שמרבה לשבת במהלך היום וחש כי הישיבה הרבה מזיקה לו, יוכל לגוון ולשבת במהלך היום חלק מהזמן על הפיתה. המרקם של הפיתה והאפשרות להחליף בין הצד החלק לצד הקוצני מביאים תועלת ומשפרים את זרימת הדם במהלך הישיבה. 
  • ניתן לבצע תרגילים שונים בהם מניחים את הברך על הפיתה. כל תרגיל שנרצה להקשות ולאתגר את עצמנו בביצועו נוכל לגוון בהנחת הברך על הפיתה וכך לשפר את תוצאות התרגיל.
  • גם תנוחת ישיבה ניתן לתרגל על פיתה באלאנס. למעשה כל תרגיל בו נרצה לאתגר את עצמנו ביציבות בישיבה על הקרקע נוכל לשדרג עם כרית פיתה. כך שיווי המשקל מאתגר יותר ולכן גם מפתח יותר את שרירי הליבה.

כרית באלאנס מביאה תועלת רבה, לא לחינם רוכשים אותה באתר https://www.xwear.co.il/ גם לשימוש ביתי!

תגובות מהפייסבוק

תגובות

אולי גם זה יעניין אותך...

חנות אביזרי סקס – מה מתאים לנשים ומה יכול להתאים לגברים?

בכל הנוגע לאביזרי מין ישנה חלוקה בדרך כלל בין אביזרים לנשים, לבין אביזרים לגברים. אבל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *